söndag 23 mars 2014

Mycket renovering och lite häst...

I helgen har jag slipat, målat, målat, målat och målat. Hästarna har fått mat och vatten morgon och kväll i övrigt har de fått "roa sig själva".

Klaras överben känns mindre varmt, kanske blir det körning snart igen :) Jag måste då säga att även om det inte är kul att hon var tvungen att vila, så var det då "rätt tid" i alla fall. Stenhårda körvägar och massor av jobb i nya badrummet å tvättstugan!
Tömkörningen blev så att säga lagd på is i helgen, vi fick ju snö i slutet av veckan som sedan började tina igår och har resulterat i ömsom barmark, ömsom skridskobana...

Nu ska jag måla sista varvet, på sista väggen i tvättstugan, så är det bara tre varv i taket i badrummet kvar att göra under veckan. Så lite mer hästtid ska jag väl hinna med nästa helg hoppas jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar