söndag 20 april 2014

En liten uppdatering

Hmm. Har varit dålig på att blogga... :( Sedan senast så har jag tagit en paus i tömkörandet med Drömmen. Han känns fortfarande inte säker runt bilar och jag har inte så många andra stället att träna på än där det finns bilar så. Vi får se hur det blir, kanske blir det den som köper honom som får sätta för istället. Här spelar delvis mitt dåliga självförtroende roll, tänk om jag "förstör" honom ifall jag sätter för? Jag kan ju egentligen inte det här? Att det gick så bra med Klara kanske bara var tur? Hur som helst, liten paus innan vi tömkör igen.

Snor och snörvel har det varit, dock inte på hästarna som tur var, men på mig... Men nu har det snart gått över känns det som :)

Klara känns fortsatt fin i träningen och tanken är att hon ska in på banan för ett snabbjobb på onsdag.

Förutom städning av hästhagar, räfsning av gräsmattor med mera ute, finns lite skruvjobb efter gårdagens utflykt. Någon som vill komma och hjälpa till? Ni är välkomna :D

Typ hälften av kartongerna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar