söndag 25 maj 2014

Äntligen ljusning! Å namnönskningar...

Nu på fm. var äntligen Märtas mjölk vit och hon har nu stora vaxproppar. Tog in henne nu innan Elitkampen i hopp om att kunna lura henne att föla under kvällen och inte i natt... jobbardag imorgon...
Hon är ju beräknad till 25:e så det stämmer ju ganska bra ifall hon fölar på rätt sida midnatt :) Frökna är ju åxå beräknad till idag men henne får jag nog vänta på ett tag till.

Åskan tog internet i natt så jag bloggar med Robert dator, få se om jag hinner få föl och skriva ett inlägg om det innan han åker på jobb.

Inför Elitloppets final hoppas jag ju på någon med kul namn som vinnare... Digitalt Bläck, Delikat, "Motorproblem", expert/nörd... En Digitalt Bläck tycker jag vore kul!! Håll tummarna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar