fredag 4 juli 2014

Tiden tickar på som vanligt

Hmm, fredag. Snart är min första semestervecka slut... men jag har hunnit göra bort en massa tråkiga "måsten och borde ha gjort" grejor som tar lite tid. Känns skönt. Har dock en del kvar men även några roliga projekt :) Å roliga "happenings", 200års kalas (fest) i helgen. 5 stycken 40 åringar som ska firas, två jag känner mycket väl, två jag känner lite lagom och en jag tror jag aldrig träffat förut. Men massor med trevliga människor, fest, fint väder och annat skoj ska det bli. Å cykelavstånd från oss, på parken i Bursiljum blir det, nice! Tur att Klaras kval är kl 16 på söndagen så att jag inte behöver stiga upp i ottan för att åka på det i alla fall. :)
Nästa helg blir det cykeltur till Parken igen för då är det Brolle Rock´n Roll On Tour på besök. Brukar vara riktigt skoj med massor av folk! Förfest i närheten utlovas till dig som vill hänga på! ;)

Dagen ska ägnas åt lite blandat fix. Det lite mer hästrelaterat är smörja upp lite grejor till söndag, hälsa på Drömmen och kanske köra Klara en sväng ikväll, eller så blir det imorgon bitti, vi får se hur jag gör. Hon kändes fin i intervallerna igår i alla fall. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar