fredag 2 januari 2015

Hingstar, hingstar, hingstar...

Robert kollade lite konstigt på mig häromkvällen när jag ursäktade att jag var lite i min egen värld genom att säga att jag bara hade spermier i huvudet... ;) Vilka hingstar som skickar hit eller dit, å vem som passar på vem alltså... :D

Idag har jag nördat i timmar! Mina planer föll då Moe Svarten tydligen inte ska stå i Sverige av anledningar jag inte vet om jag får skriva här... men tråkigt i alla fall och ger lite merkostnader kring de två ettåringarna i stallet åxå... Att Smedheim Solan inte skulle bli billig visste jag, men, kanske tycker att de tagit i lite i högsta laget för min plånbok :(

Dotterud Teddy är i alla fall numera bokad till Frökna = Ny stjärna!

Till Stella snurrar just nu i huvudet: Smedheim Solan och Bork Odin, och en eventuell tripp till Norge, som skulle innefatta funderingar på Horgen Tore och Lome Brage!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar